::salam maal hijrah 1431::

بسم الله الرحمن الرحيم

Setahun sudah berlalu, perginya 1430h mengundur diri..

YA ALLAH YANG MAHA Pengasih lagi MAHA Pengampun,
aku memohon keampunan dariMU keatas dosa-dosa yang telah aku lakukan sepanjang tahun lalu, segala maghrifahMU aku mohon, ampunilah aku..
SELAMAT TINGGAL WAHAI 1430H...


SELAMAT DATANG kuucapkan khas untuk 1431h,

YA ALLAH, YANG MAHA PENYAYANG.. syukran ya ilahi alhamdulillah..
aku dapat meneruskan hidupku dengan menyambut kehadiran tahun baru maal hijrah dengan sempurna disisi keluarga yang tersayang,
Dengan tibanya tahun baru ini, ku harap hati dan jiwa serta jasad ini akan terus tetap di atas jalan kebenaranMU, meniti setiap detik bersama keimanan kepadaMU, membuat kebajikan demi meraih keredhaanMU..dan memohon keampunan maghrifah mu..
YA RAHMAN...YA RAHIM...


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini




KINI, bermulanya satu perjuangan bersama keazaman yang baru dan azam yang tidak dapat disempurna akan terus diperbaharui seterusnya bakal dilaksana pada tahun ini, InsyaALLAH.. YA ALLAH.. PERMUDAHKANLAH URUSAN KAMI AGAR KAMI DAPAT MELAKUKAN YANG TERBAIK UNTUKMU DEMI MENCAPAI KEREDHAANMU.. AMIN..YA RABBAL 'ALAMIN..



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



اهلا وسهلا يا عام جديد 1431هجره

0 Comments:

Post a Comment



About This Site

Assalamu'alaikum, kepada sesiapa yang ingin mendapatkan muat turun atau mendengar lagu nasyid OPICK(CAHAYA HATI), NAZREY JOHANI(MEMORI THE ZIKR) dan MUADZ boleh pergi ke nasyid@multiply, dan search emai: qitty_cute@yahoo.com bagi muat turun nasyid. peringatan! anda perlu sign in terlebih dahulu. Sekian, wassalam.